Tel. +34 973 23 66 11

editorial@pageseditors.cat

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

El mite de l'èxit esportiu i els mitjans de comunicació

Més vistes

Autor(s)

El mite de l'èxit esportiu i els mitjans de comunicació

  • La representació mediàtica de l'èxit esportiu en els mitjans de comunicació i el seu impacte en les expectatives d'esportistes d'alt rendiment adolescents

  • Autor: Mirabent Rodríguez, Xavier
  • ISBN: 978-84-9975-320-1
  • 110 pàgines
  • Tapa rústica
  • 170 x 240 mm
  • Col·lecció: Sèrie Estudis Nº 137
  • Data de publicació: Febrer 2013
  • Veure primeres pàgines
  • Disponibilitat: En existència

    13,46 €
    L'esport és un dels fenòmens socials i culturals més importants. Els signifi cats que s'atribueixen a l'èxit esportiu tenen un gran poder de suggestió per part dels membres de la societat i inciten a la imitació de conductes, sobretot en els infants i adolescents que constitueixen els col·lectius més vulnerables a aquest tipus de missatges. El mite de l'èxit esportiu i els mitjans de comunicació és una refl exió sobre la difusió que es fa del valor de l'èxit en l'esport per part dels mitjans de comunicació de masses i dels professionals dedicats a formar i entrenar a esportistes d'alt rendiment adolescents. Dues formes antagòniques d'entendre l'èxit, i que poques vegades és objecte de discussió i refl exió crítica. Amb aquest objectiu, el llibre combina la narració d'exemples d'equips i esportistes que han assolit l'excel·lència esportiva en les seves trajectòries amb la pràctica, que inclou les refl exions de diferents professionals i esportistes adolescents del Centre d'Alt Rendiment de Sant Cugat del Vallès.
    Xavi Mirabent Rodríguez (1984) és periodista i expert en comunicació. Nascut en la localitat de Sitges, es va formar acadèmicament en la facultat Blanquerna de la Ramon Llull. Durant un temps, encadenà diferents treballs i col·laboracions tant en mitjans de comunicació -televisius (Localia Barcelona) i escrits (Mundo Deportivo,La Vanguardia)- com en empreses i esdeveniments externs al sector. En l'actualitat, treballa en la Asociación Española de Directivos (AED) de Barcelona, realitzant les funcions de comunicació. En 2009, guanyà la II Beca de Recerca atorgada per la Fundació Esport i Ciutadania, que el va portar a escriure aquest monogràfi c de divulgació durant els següents disset mesos, una anàlisi sobre l'esport a través del valor de l'èxit.

    Opinions del client

    Escriviu la vostra pròpia opinió

    Esteu valorant: El mite de l'èxit esportiu i els mitjans de comunicació

    Com qualifiqueu aquest producte? *

    Valoració: 0/5
    Puntua: