Tel. +34 973 23 66 11

editorial@pageseditors.cat

You have no items in your shopping cart.

Subtotal: €0.00

Una avaluació per aprendre millor

More Views

Writer

Una avaluació per aprendre millor

  • Les proves de correcció objectiva com a instrument didàctic per a l'eficiència en l'aprenentatge de la història a l'ESO

  • Writer: Insa Sauras, Yolanda
  • ISBN: 978-84-9975-129-0
  • 112 pages
  • Rustic cover
  • 170 x 240 mm
  • Collection: Sèrie Estudis Nº 127
  • Release date: July 2011
  • XIII Premi Batec a la Recerca i Innovació Educatives
  • See first pages
  • Availability: In stock

    €14.00
    Les investigacions disponibles sobre el tema evidencien que una de les dificultats de l'aprenentatge de la història tant a l'àmbit secundari com a l'universitari, és la manca de continuïtat en els esforços individuals de l'alumnat per a fixar els nuclis conceptuals i procedimentals que estructuren i construeixen el seu coneixement. Aquesta investigació demostra i verifica, mitjançant una mostra de 1040 alumnes de primer d'ESO de tota Catalunya, que les proves de correcció objectiva constitueixen un veritable instrument d'avaluació-aprenentatge i que, utilitzades com a sistema avaluatiu estimulen la freqüència de l'esforç de l'estudi i, en conseqüència, l'eficiència dels resultats de l'aprenentatge.
    Yolanda Insa Sauras (Barcelona, 1976) és llicenciada en Història de l'Art i doctora en Didàctica de les Ciències Socials per la UB. Des de l'any 2005 exerceix de tècnica de museus a Martorell. Ha realitzat i/o participat a diferents projectes patrimonials i educatius i també és autora de publicacions sobre història i patrimoni.