Tel. +34 973 23 66 11

editorial@pageseditors.cat

You have no items in your shopping cart.

Subtotal: €0.00

Llegir, més enllà de les lletres

More Views

Writer

Llegir, més enllà de les lletres

  • Interioritats de didàctica de lectura

  • Writer: Queralt Catà, Enric
  • ISBN: 978-84-9975-240-2
  • 376 pages
  • Rustic cover
  • 170 x 240 mm
  • Collection: Sèrie Estudis Nº 131
  • Release date: January 2014
  • Obra guardonada als XXXII Premis Baldiri Reixac
  • See first pages
  • Availability: In stock

    €21.00
    Llegir, més enllà de les lletres és un assaig que vol aportar claror, il·lusió i ajudes a propòsit d'algunes de les raons que, encara avui, impedeixen avançar, de manera generalitzada, en la didàctica de la lectura als centres educatius. El treball arrenca amb el dubte del perquè el món educatiu es resisteix a emprar “tot el que se sap” sobre fer escola. S'adreça a persones que estiguin dins l'escolaritat obligatòria, inclòs el parvulari, malgrat que no en formi part. Amb un llenguatge clar i directe, desenvolupa els aspectes nuclears de la didàctica de la lectura, amb aportació de referents teòrics i amb inclusió d'exemples i models experimentats al llarg dels anys de formador de centres en aspectes relacionats amb la didàctica de la llengua, tant oral com escrita.
    Enric Queralt i Catà (Reus, 1956). Ha estat docent, amb infants i joves: formador i assessor de llars d'infants, d'escoles i d'instituts, en aspectes relacionats amb l'organització escolar, el desplegament curricular, la programació didàctica i, sobretot, amb l'ensenyament i l'aprenentatge de llegir i escriure. També ha estat assessor del SEDEC, coordinador nacional dels equips d'assessors en llengua i cohesió i membre de l'equip de la Inspecció d'Educació dels ST d'Ensenyament a Tarragona. Actualment col·labora com a assessor i formador de l'Estratègia d'Impuls a la Lectura.

    Other suggestions

    Customer Reviews

    Write Your Own Review

    You're reviewing: Llegir, més enllà de les lletres

    How do you rate this product? *

    Evaluation: 0/5
    Vote: