Tel. +34 973 23 66 11

editorial@pageseditors.cat

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

Poesia dramatitzable per a educació infantil i educació primària: bases teòriques i proposta d'antologia

Més vistes

Autor(s)


Poesia dramatitzable per a educació infantil i educació primària: bases teòriques i proposta d'antologia

  • Autor: Falguera Garcia, Enric ; Selfa Sastre, Moisès
  • ISBN: 978-84-1303-296-2
  • 110 pàgines
  • Tapa rústica amb solapes
  • 170 x 240 mm
  • Col·lecció: Estudis Nº 160
  • Data de publicació: Setembre 2021
  • Veure primeres pàgines
  • Disponibilitat: En existència

    14,00 €
    Aquesta obra recull un conjunt de textos poètics, presos d’antologies literàries de poesia catalana, que són susceptibles de ser dramatitzats a les aules d’educació infantil i educació primària. Es fixa la mirada en dos gèneres literaris, la poesia i el drama, no només pels valors que cada un d’ells té per si mateix, sinó, i sobretot, per aconseguir una pràctica conjunta de tots dos que contribueixi a una educació literària de qualitat de l’educand, és a dir, a l’adquisició d’una sòlida competència literària i el desenvolupament d’una bona expressió lingüística d’acord amb la seva edat d’aprenentatge.

    Després de definir teòricament els conceptes de poesia i drama infantil, dramatització i joc dramàtic, aportem, en la segona part d’aquesta obra, una antologia de poemes preparats per a la seva dramatització. 


    Per a cadascun dels poemes seleccionats s'ofereix, en la segona part d’aquesta obra, una proposta de dramatització, amb especificació del nivell lector que correspon a cada poema, amb la finalitat que siguin treballats a les aules d’Educació Infantil o Educació Primària. 

    Moisès Selfa Sastre és Doctor en Filologia per la Universitat de Lleida i professor Agregat de Didàctica de la Llengua i la Literatura a la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida. La seva docència es desenvolupa en els Graus de Mestre d’Educació Infantil i Educació Primària. Les seves línies de recerca estan relacionades amb la didàctica de la literatura infantil i juvenil, les biblioteques escolars i l’ensenyament de la lectoescriptura a l’escola. Ha publicat articles especialitzats en revistes de reconegut prestigi com Ocnos, Caplletra, Lenguaje y Textos, entre d’altres. En els darrers anys ha publicat llibres com Comunicación y lectoescriptura: nuevos paradigmas (2021) i Los nuevos caminos de la lectura, la literatura y la comunicación (2020).

    Enric Falguera Garcia és Doctor en Filologia Catalana per la Universitat de Lleida i professor Lector Serra Húnter de Didàctica de la Llengua i la Literatura a la Facultat d’Educació, Psicologia i Treball Social de la Universitat de Lleida. Les seves línies de recerca estan relacionades amb la literatura infantil i juvenil, la competència literària i l’ensenyament de la lectoescriptura a l’escola. Ha publicat articles especialitzats en revistes de reconegut prestigi com Ocnos, Caplletra, Estudis Romànics, entre d’altres. En els darrers anys ha publicat llibres com Comunicación y lectoescriptura: nuevos paradigmas (2021) i Los nuevos caminos de la lectura, la literatura y la comunicación (2020).