Tel. +34 973 23 66 11

[email protected]

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

Escola i diversitat  cultural a Catalunya

Més vistes

Autor(s)






Escola i diversitat cultural a Catalunya

  • Evolució, situació i reptes de futur

  • Autor: Aneas Álvarez, Assumpta ; Benabarre Ribalta, Rosa ; Bernad Cavero, Olga ; Garreta Bochaca, Jordi ; Llevot Calvet, Núria ; Torrelles Montanuy, Àngels
  • ISBN: 978-84-1303-291-7
  • 172 pàgines
  • Tapa rústica amb solapes
  • 170 x 240 mm
  • Col·lecció: Estudis Nº 161
  • Data de publicació: Setembre 2021
  • Veure primeres pàgines
  • Disponibilitat: En existència

    17,00 €
    L’increment de la diversitat cultural a les aules de Catalunya ha comportat un interès mediàtic, acadèmic i formatiu per aquesta temàtica. La necessitat de donar resposta a una realitat cada vegada més multicultural ha suposat un desafiament important per al sistema educatiu català i per als professionals que hi treballen. El llibre realitza una anàlisi de les polítiques dutes a terme amb relació als reptes que s’han presentat i, a més, aprofundeix en els discursos i les pràctiques dels centres escolars d’educació infantil i primària, en especial pel que fa a la innovació educativa i els rols dels docents.

    Aquest estudi s'aborda des d'una perspectiva interdisciplinària i metodològicament plural. 


    S'han estudiat 10 centres de titularitat diferent i repartits per tota la geografia catalana. 


    Obra interessant per abordar l'educació intercultural. 

    Jordi Garreta Bochaca és doctor en Sociologia per la Universitat Autònoma de Barcelona i actualment catedràtic de Sociologia del Departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida.

    Assumpta Aneas Álvarez és doctora en Filosofia i Ciències de l’Educació per la Universitat de Barcelona i actualment és professora titular d’Universitat a la Universitat de Barcelona.

    Rosa Benabarre Ribalta és doctora per la Universitat de Lleida, actualment és mestra i professora associada de la Universitat de Lleida.

    Olga Bernad Cavero és doctora per la Universitat de Lleida, actualment és formadora de persones adultes i professora associada del Departament de Pedagogia de la Universitat de Lleida.

    Núria Llevot Calvet és doctora en Psicopedagogia per la Universitat de Lleida i actualment és professora agregada (Serra Húnter) del Departament de Pedagogia de la Universitat de Lleida.

    Àngels Torrelles Montanuy és becària predoctoral del Departament de Geografia i Sociologia de la Universitat de Lleida. Llicenciada en Psicopedagogia per la Universitat de Lleida.