Tel. +34 973 23 66 11

editorial@pageseditors.cat

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

Ikea t'estima

Més vistes

Autor(s)



Ikea t'estima

  • Un model per desmuntar

  • Autor: Bailly, Olivier ; Caudron, Jean-Marc ; Lambert, Denis
  • ISBN: 978-84-9779-518-0
  • 128 pàgines
  • Tapa rústica amb solapes
  • 170 x 240 mm
  • Col·lecció: L'expert Nº 12
  • Data de publicació: Juny 2007
  • Disponibilitat: En existència

    12,00 €
    Un de cada deu nens europeus ha estat concebut en un llit comprat a Ikea. La multinacional sueca s'ha convertit, en els darrers anys, en un dels principals proveïdors de mobles i alhora en una font de generació de maneres de viure. Ikea és socialment responsable, està implicada en la preservació de l'entorn. Ikea és una gran família que ens estima i vol millorar la nostra vida. Però la seva pràctica comercial ha presentat diferents moments de foscor en el camp del treball de nens o de la utilització de productes contaminants. Ràpidament, ha esmenat aquestes pràctiques i l'any 2000 va establir un codi de conducta. De tota manera, ¿volem que Ikea uniformitzi la nostra vida i que ens inciti a un consum desmesurat?
    Olivier Bailly és un periodista independent que treballa a Bèlgica i que té, a casa seva, una taula comprada a Ikea. Jean-Marc Caudron treballa com a investigador de polítiques socials i dedica una part del seu temps a dirigir una ONG a Bèlgica. Al menjador de casa té dos vasos d'Ikea. Denis Lambert es dedica al món de les organitzacions sense ànim de lucre i de comerç just a Bèlgica. S'asseu normalment en una cadira comprada en una de les botigues d'Ikea.