Tel. +34 973 23 66 11

[email protected]

No teniu articles a la cistella de la compra.

Subtotal: 0,00 €

Veritat, postveritat i <i>fake news</i>

Més vistes

Autor(s)



Veritat, postveritat i <i>fake news</i>

  • Autor: Garcia del Muro Solans, Joan ; Ruiz Caballero, Carlos Miguel ; Torralba Roselló, Francesc
  • ISBN: 978-84-1303-201-6
  • 96 pàgines
  • Tapa rústica amb solapes
  • 150 x 210 mm
  • Col·lecció: Argent Viu Nº 156
  • Data de publicació: Juny 2020
  • Veure primeres pàgines
  • Disponibilitat: En existència

    13,00 €
    Aquest llibre parla de veritats, perquè “sovint constatem que la veritat és tergiversada, ocultada i amagada per determinats interessos. I no solament en els mitjans de comunicació social, sinó també en la nostra vida quotidiana, en el marc de les nostres relacions. També observem que, en l’àgora social, circulen falses veritats, missatges enganyosos que creen un ambient tèrbol i abonen el terreny de la desconfiança”. Encara hi ha lloc, per a la veritat?

    Aquest llibre recull, en un únic volum, la mirada de tres dels principals filòsofs que, en els úlitms anys, han pensat i escrit sobre la postveritat. 


    El diccionari Oxford va escollir l’any 2016, la postveritat com la paraula de l’any. Els fets han demostrat que és un dels fenòmens més presents en el dia a dia de la ciutadania. 


    El llibre neix de les jornades que cada any organitza la Càtedra de Pensament Cristià del Bisbat d’Urgell, que dirigeix el filòsof Francesc Torralba. 

    Francesc Torralba Roselló és doctor en Filosofia per la UB i doctor en Teologia per la Facultat de Teologia de Catalunya. És professor de la Universitat Ramon Llull.

    Joan Garcia del Muro Solans és catedràtic de Filosofia a l’Institut Obert de Catalunya i professor a la Facultat de Filosofia de la Universitat Ramon Llull.

    Carlos M. Ruiz Caballero és doctor en Periodisme per la Universitat Ramon Llull (premi extraordinari de doctorat) i professor titular de la Facultat de Comunicació Blanquerna, on imparteix l’assignatura Ètica de la Comunicació.